vrijdag 11 mei 2012

Last weekend









Na al die leuke blogs van Sofie is het nu dan echt hoog tijd dat ik een blog ga plaatsen. Een blog over afgelopen weekend, jawel, want daar weet ik nog zoveel van (ehm..).
Zaterdagochtend mocht ik eerst nog een héérlijk ochtendje werken. En geloof me, je weet al snel dat het een lange en moeizame dag wordt als je voor 7:30 's ochtends al 2 poepluiers hebt verschoont, je arm als tissue is gebruikt en je schattige kinderen het nodig vinden om je met liefdegemaakte pap terug te gooien in je net gewassen haar. En maar blijven lachen he.. Daarna hadden Sofie en ik samen met Roxan afgesproken ( jeeej contact met mensen van 3+!! ), een Nederlandse uitwisselingsstudent die hier al 10 maand zit en helaas komend weekend weer naar huis gaat. Om haar laatste weekend met ons goed af te sluiten, besloten we eerst lekker uit eten te gaan en ons daarna bij Sofie thuis klaar te maken voor een wild avondje uit gaan.

Roxan hadden we al bijna een maand niet meer gezien, dus er moest flink wat bijgepraat worden. We hebben zo hard gelachen dat het halve restaurant naar ons keek, heerlijk gegeten, en gepraat over hoe erg we allemaal van Melbourne houden, en het gaan missen. De rest van de avond bestond uit nog meer lachen, kaartspellen, mens-erger-je-niet, iets te veel alcohol, Sofie die bij random huizen aanbelt om te vragen "Is there a party here?!", Sofie en Roxan die in een random boot stappen om er daarna met mijn hulp weer uit te komen (uhhhhh Eline vraagt me om haar blog na te lezen, Sofie hier, en dit verhaal is te ernstig verdraaid. Mevrouw was hier totaal niet degene die ook nog maar enigszins als hulp kon dienen. Laten we het erop houden dat zij degene was die de hele weg op de grond heef gelegen en meerdere pogingen tot wildplassen in haar panty heeft gedaan. Dat kan ik nog navertellen ja, aangezien ik niet die persoon was die zich niets meer van de hele avond herinnerd. HÈ ELINE??? Jammer dat ze dit waarschijnlijk weer verwijdert voor ze deze blog post) en nog meer veel meer verhalen die of niet internet geschikt zijn of die we eh simpelweg niet meer weten. Maar, één ding is zeker, een geslaagde avond was het sowieso!

De volgende ochtend niet eens zo heel brak opgestaan, met z'n drieën ontbeten bij een super leuk tentje en daarna was het dan toch echt tijd om afscheid te nemen van ons lieve Hollandse vriendinnetje. Toch raar om afscheid te nemen terwijl je weet dat ze nog een week in dezelfde stad is. Maar, omdat Sofie en ik dit weekend op roadtrip gaan, hebben we afgelopen zondag Roxan dikke knuffels gegeven en afscheid genomen met de belofte om in Nederland met z'n allen nog heel vaak van dit soort leuke weekendjes te houden.

Daarna hebben Soof en ik nog geshopt, super leuke dingen gekocht, foto's volgen nog! Daarna kwamen we er beide achter dat we toch wel een beetje brak waren dus de rest van de dag gechillt, onze favoriete pizza afgehaalt bij de sexy getinte pizzabakker (extra veel zalm, yum!) en zijn we om 20uur gaan slapen. De volgende dag waren Sofie's beide kinderen vrij helaas, dus hebben we ons vermaakt door wortelcake te bakken, met z'n allen op steps naar het park te gaan en tekeningen maken! Love the weekends, kan niet wachten op morgen

Liefs, Eline

2 opmerkingen:

  1. Hihi, klinkt als een zeer geslaagd weekend :)Het eten ziet er echt heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een zeer geslaagd weekend! Wat ziet het eten er supperr lekker uit op de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen